Mä oon yrittäny vähä venyttää ja vanuttaa tän tarinan rustaamista, ku en ihan oikiasti tiä mitä siitäki pitääs kertoo!! Nyt kuumehöyryissäni sain päähäni tänki runoilla.... Niinku mä päätin ykkösen jälkeen että nyt on pitkä talvi aikaa reenata kakkoseen kun ykkösessäkin oli vielä niin kaikkea vaiheessa......

Kaikki lähti siitä kun.... ajelin Koskenpäähän ja lupauduin Toron kanssa pyörimään nollakoirana kokeessa, seuraava mitä tajusin niin olinkin Toron kanssa OSALLISTUJANA kokeessa. Ykkösen jälkeen oli tehty muutama tasamaannouto ja siinäpä se taiski olla ;)))) Eihän mulla mitää kilpailukirjaakaan mukana ollu, mutta Risto lähti sitä sitte Karijoelta yön pikkutunteina tuomaan ja lähti aamulla töihin luoja ties kuinka aikasin....

No niin no. Mulla ei oikeestaan ollu siis niin mitään odotuksia kokeen suhteen. Illalla kuulin että jälkiki on jossain fucking multapellolla josta mun ja Toron kokemukset on laskettavissa yhen käden sormilla ja nekin kokemukset harvinaisen huonoja sellasia.....

Näemmä me ollaan sit ajettu ihan väärillä multapelloilla, koska täytyy sanua, että Toro ajo ehkä parhaan jälkensä ikinä ja pisteitä jäljeltä 100. HAH Nauru Tottiksessa ois taas mun mielestä saanu olla paremmassa tilassa, jäävät teki nopiaa, paitsi seisomisen teki istumisena ku annoin vissiin vahingossa väärän käskyn ;))))) Tarttis vissiin seki liike reenata sitte kolmoseen Viaton Noudot meni tosi hyvin ja eteenmenoki oli aiva jees. Pisteitä tottiksesta 92. C-osassa oli hiuskarvan varassa etten keskeyttäny koko sirkusta jo piilolla, ku ei meinannu oma hermorakenne kestää sitä sekoilua. Toro ei kuunnellu mua paskan vertaa. Koko palettihan hajos jo piilojen kiertoon, joita ei siis kiertäny, mistä nyt ei ehkä voi koiraa syyttää kun kiersi ekaa kertaa neljä piiloa koeaamuna klo 8.00. No niin siis piilolta siirtymiseen sain karjua seuraa käskyä useamman kerran, mutta ihme ja kumma sain sen pakopaikalle ja maahanki. Olin kyllä ihan varma että hilppasee siitä taas omia aikojaan, ku viimenen kokemus Torolla on paosta se ykkösen koe, jossa teki omat ratkasunsa.... Sen tanan selkäkuljetuksen ja hyökkäyksen haluaisin unohtaa kokonaan.... Se oli täysfiasko, vaikka sekin me kyllä piru vie "reenattiin" koeaamuna ;))))) jo ny on kumma ku ei kerrasta voi oppia !!!!! C-osasta saatiin ku saatiinki silti 79 pistettä ja siirtymätulos =D Tuomarina kokeessa oli Nils-Erik Tägström.

Kokeessa teki IPO 1 tuloksen Johanna ja SEPPO Cool Wuhuuuuuu ;))))) sekä Jarmo ja Riitta. Koko kokeen ehdottomasti ykkös sekopäälle eli Kitille ja Pitkolle kuuluu kyllä isot tuuletukset hienosta yrityksestä, mitä jos vaikka vähä reenais sitä C-osaakin ja koittais sit uusiks ;))))

IPO 2 tulos tuli meidän lisäksi Johannalle ja Rauskille ja Milla teki IPO 3 tuloksen aika huikein pistein A99 B99 C97 !!! Yllättynyt Ihan mielettömästi onnia viä kertaalleen meille kaikille Pusu

Tälle vuodelle EI OO enää kokeitä tiedossa - ja kun mä jotain sanon niin mä kanssa tarkotan sitä NIH !!!!! (*kunnes joku sekopää taas yllyttää hullua.....*)

 

Muutama viikko takaperin juhlittiin Korpilahdella Millan MM HOBEAAAAAAAAAA ja Halloweenia siinä sivussa !! Me päätettiin koko gängillä pukeutua teeman mukaan Hopeaan ja glitteriä leijailee valehtelematta vieläkin kun hieman äkäsempään pyörähtää ;)))) Ja HUOM: Kultareleet ens vuotta varten on sit jo valmiiksi hankittuna =D

1257786778_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1257786874_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Miespuolisetkaan eivät säästyneet GlitterHyökkäykseltä =D

Olihan ihanat bileet; Milla ja Jari oli suunnitellu juhlat Tsekki teemaan ja meille jaettiin heti ovella Aku-Ankka rahaa, jolla sai sitten "ostaa" juomaa Jarin limukiskalta. Tulihan itkettyä ja naurettua kun porukka piti niin ihania puheita toisilleen että voi elämä sitä liikutuksen määrää !!!

1257787075_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1257787156_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Täytyy kyllä oikeesti sanua että tää porukka on ihan vertaansa vailla - vaikka sota ei yhtä miestä kaipaa niin tässä porukassa ihan jokainen on tärkeä Nauru 

Tää on Teille ihan jokaiselle yhdessä ja erikseen ;))))

"Sinä olet Ystävä. Ystävä isolla Y:llä.
Sinä olet Ystävä, minun Ystäväni.
Vaikka maailma kaatuisi päälleni ja hukuttaisi pimeyteensä, minä jaksan nousta jaloilleni.
Sinusta huokuu se voima, joka minuakin kannattelee.

Kiitos, että olen saanut lahjaksi sinut.
Lahjaksi onnellisuutta ja pienen hymyn.
Kiitos, että olen saanut lahjaksi sinut, ja vihdoinkin tiedän omistavani aidon Ystävän."

1257787238_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Eipä mulla sit muutaku ENS VIIKONLOPPUUN =D