Jälki on alkanu sujua ihan suhteellisen mukavasti. Toro jäljestää lähes löysällä liinalla, rauhallisesti ja askel askeleelta. Pituuksia oon vaihdellu ja tyhjiä jättäny hieman vaihtelevasti. Tyhjillä pätkillä Toro jäljestää keskittyneemmin, mutta niiden jälkeen tulee aina pieni kaahottamisvaihe?!? Intoa Torolta ei ainakaan puutu ja se tekeekin tästä jäljestämisestä niin mukavaa ;) ....edelleen työn alla jäljelle meneminen!!

Peltosen Helenan hakureeneissä ollaan käyty kaksi kertaa. Toroa on haukutettu saaliilla ja se alkaa jo pikkusen sujua. Tykkään itse käydä hakureeneissä ja olla maalimiehenä toisten koirille, kun siinäkin oppii niin paljon =)

Tottisteluunkin ollaan saatu uutta puhtia tuon jäljen myötä, kun on ollu jotaki muutakin tekemistä =) Oon siirtäny patukan kädestä kainaloon niin, että vasen käsi jää myös vapaaksi ja se on ainakin ohjaajalle ollut paljon parempi =) Seuraamisessa Toro on alkanu estää mun etenemisen ja painaa niin voimakkaasti mun jalkaa, että en pysty käveleen suoraan vaan kävelen koko ajan hieman oikeelle kaartaen. Tuo saattaa olla myös syynä siihen Toron vinouteen.

Viime lauantaina Kokkosen Linda tuli taas onneksi kattoon hieman missä mennään =) Reenailtiin Ohriluoman kentällä. (mukana menossa oli Helena&Indy, Malla&Arttu, Tiina&Rapa sekä kepot: "iso" Risto ja "pikku" Risto sekä Lindan mies AP). Linda meinas että Toron vinous johtunee osaksi myös siitä että mun yläkroppa on koiraan päin kääntyny ja tehtiinki muutama seuraamispätkä niin, että mä otin jonku kiintopisteen ja katsoin vaan suoraan eteenpäin (Lindan sanoja lainatakseni "zombi") ja Linda tuli perässä ja huikkas koska palkkaan... Lindan mukaan Toron vietti kestää nyt kyllä kunnon seuraamispätkiä ja kontakti pysyy vaikka en suoranaisesti katso koiraan. Linda kertoi myös oman tyylinsä opettaa vasemmalle kääntymistä ja kokeilin muutaman pyörähdyksen vasempaan makkaran voimalla. Linda valoi uskoa siihen, että Torokin sieltä suoristuu kun aletaan ottaa niitä vasemmalle käännöksiä.... Kiitokset taas Lindalle hyvistä vinkeistä !!!

1527525.jpg

Perjantaina suunnataan Manouman kevät leirille, tuttuun tapaan Luomen koululle =) Mä oon jo ihan täpinöissäni koko viikonlopun intensiivisestä koulutuksesta sekä tietenkin Ice Age porukan järkkäämästä iltaohjelmasta =) kjäh kjäh.... ;)