Mitäpä muuta sitä Juhannuksena tekisi, kuin suuntaisi kasvattajan luo TREENAAMAAN!!!  Alkuun tämä kaikki olikin pientä vitsailua, kun kaverit kyselivät meidän juhannussuunnitelmia oli Riston vastaus aina: "En tiä, mutta varmaan ollaan jossain KOIRAleirillä"... ja niinhän siinä sitten kävi että, Juhannusaattona kokoonnuttiin klo 13.00 Johannan ja Mikon luo, toivotettiin hyvät jussit, korkattiin siiderit ja aloitettiin reenit!

Toron kanssa reenattiin seuraamista, joka meni oikeestaan ihan kivasti ;)

1673401.jpg

Purureeneissä olinkin sitten taas pikkuusen quutamolla =0 Eikä taaskaan varoitettu etukäteen, että hallinta tulis mukaan kuvioihin vaan vasta kentällä Mikko ohjeisti ja mä yritin toimia... Ja semmonenki pieni jännityslisä näissä reeneissä, että Risto vaan otti valokuvia ja mä olin siis ihan ilman tolppaa!!  =0 Koira oli kyllä yllättävän hyvin kuulolla, verrattuna viime kerran yritykseen, kun ei ees vilkassu mun suuntaan. Nyt Toro otti kyllä kontaktia, mutta ohjaajan pyöriessä ja hyöriessä kuinka sattuu ei se seuraaminen oikeen ottanut onnistuakseen. En tiä kyllä sanua, missä välis Johanna on onnistunu räpsäseen noinki hyvän kuvan....

1673423.jpg

1673442.jpg

Reenien jälkeen aloitettiin sitten viikonlopun PÄÄreenit, eli jalkapalloreenit =) Jari ohjeisti mua jo etukäteen, että tärkeimmät asiat, joita pitää työstää on taklaukset, kulmapotkut ja taklaukset!! Ihan vaan Jarille tiedoksi, että ei ollu kauheen hyvä juttu, koska mä en vieläkään saa kunnolla hengitettyä ku keuhkot meni kasaan "taklatessani" Ristoa! Harjoteltiin vieläpä niin pienellä pallolla ettei siihen meinannu ees osua, toivottavasti Uuraisilla on sitte muutamaa numeroo suurempi pallo (jotain sitä luokkaa mitä Postitorpalla ois hyvä - ei kukaan vois "lainata" sitä sieltä - MIRA??)  Maalivahdin paikka on vissiin ollu vapaana meidän joukkueessa, mutta mä oon ainaki sitä mieltä, että Kaisa lunasti sen just itelleen!

1673440.jpg

Matsin jälkeen olikin vuorossa saunominen Nivaloiden uudessa TELTTAsaunassa! Mun tarttee ainakin tunnustaa, että en oo ikinä kuullu enkä nähny moista. Kyllä sai hyvät löylyt ja samaan rahaan allergisen kohtauksen koko porukalle, mikä ei kylläkään johtunut itse saunasta vaan Johannan uusista metsän- ja koivun tuoksuisista hajuista, joilla se yritti myrkyttää koko porukan =0 Saunan jälkeen meikäläinen vaipui koomaan DeluXe patjalleen ja heräili siitä vasta aamusella...

Aamu alkoi rauhallisesti kahvia hörppiessä ja Simpsoneja katsellessa. Reeneihin extremeä toi sääennusteen lupaamat "heikohkot sadekuurot", jotka välillä muuttuivat jopa rakeiksi =0

Toro jatkoi "ansiokasta" taivaltaan hyppyesteiden maailmanmestariksi ;) Ihan oikeesti nyt se alkas jo muistuttaa hyppyä !

1673495.jpg

1673496.jpg

Purureeneissä Toro teki vallan hyvää seuraamista........ Johannan kanssa!! Kyllä mulla ja Torollakin meni ihan kivasti niin kauan ku mä seurasin Toroa, mutta kuulemma sen ei kuulunut mennä ihan niin ?!?  Saatiin vähä kotiläksyjä =) heti sunnuntaina oltiinkin reenaamassa Itiön kanssa ja meni hyvin... ainakin siis parempaan päin ollaan menossa heh ;)

1673512.jpg

Toro ja Johanna

1673526.jpg

1673531.jpg

"TÄH - ai siis ny vai ? "   =)

1673533.jpg

Kiitokset Johanna ja Mikko, ikimuistoisesta ja erilaisesta Juhannuksesta. Kiitokset myös Kaisa, Jouni&Mira sekä Jenni&Jere =) Mä voisin haastaa itteni järkkäämään seuraavat Juhannuskekkerit tuolla meidän "mökkikylässä", mikäli porukka vaan uskaltautuu tänne Pohjanmaalle!

SEE YA =)

1673582.jpg